مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-26بين الملل

روسیه: اقدام درباره پیمان استارت جدید بخشی از قالب بندی مجدد روابط با غرب است


سرویس امنیتی فدرال روسیه تاکید کرد، روسیه مشارکت خود در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک موسوم به استارت جدید را در چهارچوب روند قالب بندی مجدد روابط استراتژیک و ژئوپلتیکی با غرب به حالت تعلیق درآورده است.

- سرویس امنیتی فدرال روسیه تاکید کرد، روسیه مشارکت خود در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک موسوم به "استارت جدید" را در چهارچوب روند قالب بندی مجدد روابط استراتژیک و ژئوپلتیکی با غرب به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیتی فدرال روسیه در مصاحبه ای با کانال ان تی وی در مورد سخنرانی اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مجمع فدرال گفت: روند قالب بندی مجدد روابط استراتژیک و ژئوپلتیکی در جریان است.

پوتین روز سه شنبه گفته بود که روسیه مشارکت خود در پیمان استارت جدید را به حالت تعلیق درآورده اما از آن خارج نشده است.

وی تاکید کرد که پیش از بازگشت به بحث ادامه کار تحت این پیمان، طرف روسی باید متوجه شود که چگونه زرادخانه های دیگر قدرت های اتمی ناتو، انگلیس و فرانسه در کنار ظرفیت های آمریکا در نظر گرفته می شود.

مجلس دومای روسیه در جلسه روز چهارشنبه خود به اتفاق آرا لایحه ای را در مورد تعلیق مشارکت روسیه در پیمان استارت جدید تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اقدام درباره پیمان استارت جدید بخشی از قالب بندی مجدد روابط با غرب است

روسیه: اقدام درباره پیمان استارت جدید بخشی از قالب بندی مجدد روابط با غرب است