مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:012023-02-26اقتصادي

هفت خان بیمه کارگران در ایلام/ قطع بی سر و صدای بیمه های کارگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، معصومه بختی: کارگران ساختمانی با متحمل شدن خطرات زیاد در حین کار قشری زحمتکش هستند، این قشر از جامعه با وجود سختی های فراوان هنوز بیمه خود را در بلاتکلیفی می بینند.

بلاتکلیفی به این معنا که با وجود داشتن بیمه، مشکلاتی چون قطع بیمه کارگرانی که قبلا مجوز داشته و الان غیر فعال شده است، یا قطع بیمه در صورت پرداخت نکردن 3 ماه حق بیمه با توجه به فصلی بودن کار این قشر، بیمه بیکاری کارگران فصلی و دیگر مشکلات این حوزه با داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی کارگری میکنند.

شرایط سخت برقراری بیمه کارگری  رفیعی یکی از کارگران ساختمانی شهر ایلام در این باره به خبرنگار فارس گفت: بنده از سال 99 با مدارک کامل به تامین اجتماعی ایلام جهت بیمه کارگری مراجعه کردم و هر بار با این جواب که هنوز نوبت شما نشده، ظرفیت نیست و سایت بسته است مواجه شده ام.

جمشیدی یکی دیگر از کارگران ساختمانی در ایلام می گوید: تا کنون 3 بار اعتبار مدارک بنده تمام شده و مجدداً با هزینه مورد توجه تمدید کرده ام و روز گذشته که مجدداً مراجعه کردم با این جواب مواجه شدم که شما باید جایگزین شوید ! کمری یکی دیگر از این کارگران با عنوان اینکه ما با داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی و با توجه عدم یافتن شغل مناسب مجبور به انجام این شغل هستیم، گفت: بنده مستاجر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خان بیمه کارگران در ایلام/ قطع بی سر و صدای بیمه های کارگری

هفت خان بیمه کارگران در ایلام/ قطع بی سر و صدای بیمه های کارگری