مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-26اقتصادي

طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 اجرا می شود


مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 از از 15 اسفند 1401 در استان خبرداد.

- عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط اجرا می شود، افزود: این طرح جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از 15 اسفند 1401 تا پایان ماه مبارک رمضان 1402 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در استان جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از 15 اسفند 1401 تا پایان ماه مبارک رمضان 1402 اجرا خواهد شد.

سرتیپی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 اجرا می شود

طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 اجرا می شود