مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-26اقتصادي

امنیت غذایی با توسعه کشاورزی هوشمند تحقق می یابد


موافقت نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزیر جهادکشاورزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ‬ توافق نامه همکاری با هدف ایجاد زیست بوم کارآفرینی‏ در حوزه امنیت غذایی و ایجاد و توسعه شهرک های مولد کشاورزی با اولویت توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی با برآورد خلق ارزش 5 ساله حداقل 50 تا 100 هزار میلیارد تومان توسط روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امضا شد.

زنجیره ارزش غذا مهمترین مصداق دانش بنیان شدن اقتصاد است معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در مراسم امضای این توافق نامه، همکاری های اثربخش وزارت جهاد کشاورزی در همراهی با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق امنیت غذا را شایسته تقدیر دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی تلاش خوب و اثربخشی را در مسیر امنیت غذا صورت داده است به طوری که یکی از مهم ترین مصادیق دانش بنیان شدن اقتصاد، زنجیره ارزش غذا است.

دهقانی با تاکید بر این که باید بر تمامی بخش های زنجیره ارزش غذا توجه شود، ادامه داد: از مجوزها برای تأمین زمین برای کشت نوآورانه، برخورداری از یک الگوی کشت مبتنی بر استانداردها، مجموعه هایی که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی با توسعه کشاورزی هوشمند تحقق می یابد

امنیت غذایی با توسعه کشاورزی هوشمند تحقق می یابد