مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-26ورزشي

زائران پیش از سفر، اقامت و بلیت رفت و برگشت را پیش بینی کنند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به کسانی که قصد سفر به مشهد را دارند، توصیه می کنم پیش از سفر از طریق سامانه های رزرواسیون آنلاین محل اقامت خود را رزرو و در خصوص بلیت رفت و برگشت نیز اطمینان حاصل کنند.

- یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص خدمات کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: در ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، متولی کمیته اسکان و رفاه است.

یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران اسکان و اقامت است که در سنوات گذشته برنامه های بسیاری برای رفع این دغدغه انجام شده است.

وی افزود: آمادگی در زمینه اقامت زائران در چندین حوزه صورت می گیرد که اولین آن آمادگی واحدهای اقامتی تحت پوشش اداره کل که شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیرها، خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی است.

همچنین از ظرفیت واحدهای اقامتی دولتی مانند میهمان سراهای دولتی و زائرسراهای ارزان نیز استفاده خواهد شد.

مسئول کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در خصوص اسکان های اضطراری بیان کرد: مانند موج های گذشته سفر به استان، در نوروز 1402 نیز مجموعه هایی برای اسکان موقت و اضطراری آماده شده اند که شامل حسینیه ها، مدارس، سالن های ورزشی، مکان های اضطراری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران پیش از سفر، اقامت و بلیت رفت و برگشت را پیش بینی کنند

زائران پیش از سفر، اقامت و بلیت رفت و برگشت را پیش بینی کنند