مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-26سياسي

جزییات جشنواره از فجر تا فطر و تدابیر تنظیم بازار گوشت


مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا جزییات برگزاری جشنواره از فجر تا فطر در این فروشگاه ها و تدابیر تنظیم بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.

- به گزارش، علی اکبر احمدی لایغرا با اشاره به جشنواره از فجر تا فطر در فروشگاه های اتکا اظهار داشت: ستاد شرکت فروشگاه ها طبق روال هر ساله به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه دهه مبارک فجر در دو گروه کالایی مواد غذایی از 12 تا 22 بهمن و شوینده از 12 بهمن تا 12 اسفند با 5 تا 30 درصد تخفیف کرده است.

وی افزود: این جشنواره در اواسط کار همزمان شد با آغاز جشنواره از فجر تا فطر که بنا به تدبیر دولت محترم با هدف تأمین کالاهای اساسی و رفاه حال عموم مردم جامعه در شرایط سخت معیشتی ناشی از انتخاب و تورم در بازار برپا شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا بیان داشت: فروشگاه های زنجیره ای به دلیل برخورداری از زیرساخت های مناسب و ساز و کارهای حرفه ای، یک نقطه اتکا برای دولت در اجرای سیاست های این چنین محسوب می شود و بر همین اساس در جلسه ای که با حضور مدیران عامل فروشگاه های زنجیره ای کشور به میزبانی شرکت بازرگانی دولتی برگزار شد، مقرر گردید 34 قلم کالای اساسی شامل برنج و روغن، ماکارونی، تن ماهی، گوشت، مرغ و مواد پروتیینی، رب گوجه، حبوبات، محصولات لبنیاتی با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جشنواره از فجر تا فطر و تدابیر تنظیم بازار گوشت

جزییات جشنواره از فجر تا فطر و تدابیر تنظیم بازار گوشت