مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-26حوادث

ضرب و شتم مأمور دامپزشکی توسط مسئول آشپزخانه متخلف


مأمور دامپزشکی نطنز توسط مسئول آشپزخانه متخلف که مقرر به پلمب بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره دامپزشکی نطنز گفت: مأمور دامپزشکی نطنز توسط مسئول آشپزخانه متخلف که مقرر به پلمب بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سیامک رضوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی گزارش های مردمی نسبت به رعایت نکردن اصول و موازین بهداشتی توسط یک واحد آشپزخانه، پس از بازرسی کارشناسان شبکه دامپزشکی از محل این واحد، مقدار 20 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف کشف و ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: در حین بازرسی کارشناسان این شبکه از انبار نگهداری مواد غذایی این آشپزخانه، مدیر واحد متخلف اقدام به ضرب و شتم یکی از کارشناسان شبکه دامپزشکی کرد که در حال حاضر حال عمومی این مأمور مساعد است.

رییس شبکه دامپزشکی نطنز گفت: با حکم قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی، آشپزخانه متخلف پلمب و پرونده آن برای طی مراحل قانونی و رسیدگی به دادگاه ارجاع شد.

وی تصریح کرد: برخورداری مردم از مواد غذایی سالم و بهداشتی، حق مسلم آنها است و با هر مجموعه یا عرضه کننده فرآورده خام دامی و دیگر مراکز مرتبط با این حوزه که اصول بهداشتی و مقررات را رعایت نکنند، مطابق موازین قانونی برخورد قاطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم مأمور دامپزشکی توسط مسئول آشپزخانه متخلف

ضرب و شتم مأمور دامپزشکی توسط مسئول آشپزخانه متخلف