مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-26اجتماعي

شرکت 960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح سودای بندگی


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: 960 دانش آموز دوره ابتدایی استثنایی استان در طرح معنوی سودای بندگی به منظور آموزش عملی وضو و نماز شرکت کردند.

- طالب محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تبیین و نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز و نمایان سازی جلوه ی تمام نما از مظاهر بارز دینی و معنویت، طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی دوره ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان برگزار شد.

وی افزود: در طرح سودای بندگی نحوه وضو گرفتن و خواندن صحیح نماز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره ابتدایی استان آموزش داده می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، ترویج فرهنگ نماز را یک نوع سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی دانست و با تأکید بر اینکه همه اعمال انسان بر اساس نماز به عنوان نخستین ستون دین محاسبه می شود، تصریح کرد: اگر در تعلیم و تربیت، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد، در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

محمدی با برشمردن نماز به عنوان یکی از نهادهای تربیتی دینی که جلوه ی تمام نمای مظاهر دینداری و معنویت است، افزود: آموزش نماز و اعمال دینی به دانش آموزان دوره ابتدایی آثار تربیتی، اخلاقی و عاطفی عمیقی بر شخصیت آنان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح سودای بندگی

شرکت 960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح سودای بندگی