مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-26اقتصادي

60 درصد چاه های کشاورزی اسدآباد کنتور هوشمند دارند


اسدآباد دارای 1423 حلقه چاه کشاورزی است که 842 حلقه معادل 60 درصد دارای کنتور هوشمند هستند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد دارای 1423 حلقه چاه کشاورزی است که 842 حلقه معادل 60 درصد دارای کنتور هوشمند هستند.

حسین علی شرکایی یکشنبه 7 اسفندماه در جلسه شورای حفاظت از آب شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: باید به چاه های کشاورزی که هنوز در سطح شهرستان نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام نکرده اند، اخطار سه جانبه ای توسط ادارات منابع آب، جهادکشاورزی و اداره برق شهرستان داده و در صورت عدم تمکین کلیه خدمات به آنها قطع شود.

وی افزود: در شهرستان بهار تنها 12 کنتور هوشمند برای کشاورزان صالح آباد، بهار و مهاجران قرار است نصب شود حال اینکه برای شهرستان اسدآباد 220 کنتور هوشمند معادل 20 برابر سهمیه شهرستان بهار کنتور گرفته شده که نصب و خرید این کنتورها رایگان بوده و باید با فرهنگسازی لازم برای حفاظت از منابع آب های زیرزمینی سایر کشاورزان را نیز به نصب کنتور هوشمند ترغیب و تشویق کرد.

شرکایی در ادامه با بیان اینکه در بهمن ماه میزان بارندگی شهرستان نسبت به سال گذشته 119 درصد و نسبت به متوسط بلندمدت 43 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: از ابتدای سال تا بهمن ماه نسبت به سال گذشته بارندگی های شهرستان 14 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 21 درصد کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد چاه های کشاورزی اسدآباد کنتور هوشمند دارند

60 درصد چاه های کشاورزی اسدآباد کنتور هوشمند دارند