مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-26سياسي

نبود پرواز اهواز – تهران؛ مشکلی که همچنان ادامه دارد


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از نبود بلیت در مسیرهای پروازی خوزستان و اهواز انتقاد کرد و گفت: تقریبا هیچ پروازی در مسیرهای پروازی اهواز به ویژه مسیر پرتردد اهواز- تهران وجود ندارد و اگر پروازی نیز عرضه شود به شدت قیمت آن بالا است به شکلی که در این .

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از نبود بلیت در مسیرهای پروازی خوزستان و اهواز انتقاد کرد و گفت: تقریبا هیچ پروازی در مسیرهای پروازی اهواز به ویژه مسیر پرتردد اهواز- تهران وجود ندارد و اگر پروازی نیز عرضه شود به شدت قیمت آن بالا است به شکلی که در این مسیر قیمت بلیت ها به یک میلیون و 700 هزار تومان و بالاتر رسیده است.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نبود بلیت هواپیما در مسیرهای پروازی خوزستان و به ویژه شهر اهواز اظهار کرد: در سیستم های فروش بلیت و سایت ها، پروازهای مسیرهای خوزستان و به ویژه مسیر اهواز اعلام نمی شود و شرکت های هواپیمایی به دنبال بالابردن قیمت ها هستند.

وی افزود: تقریبا هیچ پروازی در مسیرهای پروازی اهواز به ویژه مسیر پرتردد اهواز- تهران وجود ندارد و اگر پروازی نیز عرضه شود به شدت قیمت آن بالا است به شکلی که در این مسیر قیمت بلیت ها به یک میلیون و 700 هزار تومان و بالاتر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پرواز اهواز – تهران؛ مشکلی که همچنان ادامه دارد

نبود پرواز اهواز – تهران؛ مشکلی که همچنان ادامه دارد