مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-26سياسي

درس «آمادگی دفاعی» نیازمند اصلاح و بازنگری/تکمیل سند ملی این درس


رییس سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه کتاب درس آمادگی دفاعی نیازمند اصلاح است، زیرا همان کتابی که برای پسرها در نظر گرفته شده به دخترها هم آموزش داده می شود گفت: - معتقدیم درس آمادگی دفاعی ظرفیت مهمی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید آفرینی، مشارکت،کار گروهی و مهارت افزایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجتبی باستان در نخستین همایش ملی تجلیل از دبیران منتخب درس آمادگی دفاعی کشور که در مرکز آموزشی رفاهی منطقه 7 تهران برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری این همایش از جمله توسعه کمی و کیفی درس آمادگی دفاعی اظهار کرد: کتاب درس آمادگی دفاعی نیازمند اصلاح است، زیرا همان کتابی که برای پسرها در نظر گرفته شده به دخترها هم آموزش داده می شود.

شورای عالی اندیشه ورز در حوزه درس آمادگی دفاعی داریم که حتما نکات و موارد دبیران منتخب در شورای ملی مطرح و بررسی می شوند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه درس آمادگی دفاعی ظرفیت مهم جهاد تبیین است گفت: دشمن اخیرا دهه هشتادی ها و نودی ها را مورد هجمه قرار داد، چرا سراغ نسل نوجوان آمدند؟ آنها می دانند که بسیاری از پیشرفت های انقلاب توسط دهه هشتادی ها اتفاق می افتد، آنها می خواهند مدیران آینده را از حالا دچار ناامیدی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس «آمادگی دفاعی» نیازمند اصلاح و بازنگری/تکمیل سند ملی این درس

درس «آمادگی دفاعی» نیازمند اصلاح و بازنگری/تکمیل سند ملی این درس