مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-26اقتصادي

علت گرانی گوشت قرمز/ خروج گوشت گرم از گلستان ممنوع شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به علل گرانی گوشت قرمز در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای تعدیل قیمت گوشت و جلوگیری از هر گونه تخلف، نظارت ها بر بازار افزایش یافته است.

- محمد برزعلی امروز یکشنبه 7 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه نوروز نمایشگاه کالاهای اساسی و اقلام خوراکی در گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس برپا می شود و اقلام با تخفیف 10 الی 25 درصدی به مردم عرضه می شود.

وی زمان برپایی نمایشگاه کالاهای اساسی در گلستان را 18 تا 28 اسفند ماه جاری اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز منجمد و دیگر اقلام به مردم ارائه خواهد شد، همچنین در صورت ممکن گوشت گاو و گوسفندی گرم در این نمایشگاه عرضه می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، چرایی گرانی گوشت قرمز اشاره کرد و توضیح داد: امیدوارم با ورود دام های جدید به بازار، قیمت گوشت قرمز کاهش پیدا کند، معمولاً در فصل زمستان شاهد افزایش قیمت گوشت هستیم و دلیل آن هم آماده نشدن دام ها برای ورود و عرضه در بازار و نرسیدن به سن مناسب است از سویی دیگر مصرف گوشت قرمز در فصل زمستان افزایش می یابد.

برزعلی با اشاره به اینکه عادلانه سازی یارانه در بخش دام و طیور نیز مزید بر علت شده است، گفت: با اجرای این طرح قیمت خوراک دام افزایش چند برابری داشت گرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گرانی گوشت قرمز/ خروج گوشت گرم از گلستان ممنوع شد

علت گرانی گوشت قرمز/ خروج گوشت گرم از گلستان ممنوع شد