مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-26پزشكي

ارائه مشاوره شیردهی به بیش از 9 هزار مادر خوزستانی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارائه مشاوره شیردهی به 9 هزار و 875 مشاوره مادر خوزستانی دارای شیرخوار زیر دو سال گفت: - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارائه مشاوره شیردهی به 9 هزار و 875 مشاوره مادر خوزستانی دارای شیرخوار زیر دو سال گفت: 4 هزار و 594 مادر از این تعداد، نیازمند مراقبت ویژه اند.

دکتر پژمان بختیاری نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تغذیه کودک با شیر مادر اظهار کرد: با توجه به اهمیت تغذیه با شیر مادر و تاثیر آن در پیشگیری از بروز عفونت ها به ویژه عفونت های گوارشی و تنفسی، بیماری های دوران کودکی و کاهش مرگ و میر کودکان، محافظت در برابر بیماری های قلبی عروقی، دیابت، چاقی و اضافه وزن، سرطان ها، دود سیگار و حتی اوتیسم، حمایت از تغذیه با شیر مادر باید در طول دو سال اول زندگی کودک ادامه یابد و نباید به مدت زمان بلافاصله پس از زایمان محدود شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: بنابراین باید در کنار سایر خدمات بهداشتی و درمانی، دسترسی به خدمات مشاوره شیردهی نیز فراهم شود.

بختیاری نیا بیان کرد: مشاوره شیردهی نوعی مشاوره تخصصی است که با رویکرد حل مساله، ضمن تأکید به مواردی از قبیل مزایای شیر مادر، مادر را در رفع موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره شیردهی به بیش از 9 هزار مادر خوزستانی

ارائه مشاوره شیردهی به بیش از 9 هزار مادر خوزستانی