مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-26اقتصادي

رشد 60 درصدی گردشگری ورودی قشم از ابتدای سالجاری


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 4 میلیون گردشگر به جزیره قشم سفر کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد نشان می دهد.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 4 میلیون گردشگر به جزیره قشم سفر کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد نشان می دهد.

افشار فتح اللهی صبح امروز (7 اسفندماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار کرد: پیش بینی ها نشان دهنده افزایش آمار ورود گردشگر به جزیره قشم در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسبت به گردشگران در ایام نوروز نیازمند توسعه و بهسازی وضعیت بخشی از زیرساخت ها و نظارت بیشتر هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته تمام مساجد با همکاری شهرداری شهرهای مختلف سطح جزیره به ارائه خدمات به گردشگران خواهند پرداخت.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش ها، بتوانیم میزبانی شایسته برای هموطنان و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 درصدی گردشگری ورودی قشم از ابتدای سالجاری

رشد 60 درصدی گردشگری ورودی قشم از ابتدای سالجاری