مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-26سياسي

احیای حوزه تربیتی زمینه ساز تحقق اهداف آموزش و پرورش خواهد بود


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش نیز به تعلیم و تربیت شش ساحت اعتقادی، اخلاقی زیستی، علمی، فناورانه و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت سالگرد تأسیس نهاد تربیت اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دلایل ایجاد و تداوم مشکلات در جامعه، کم توجهی و بی مهری به حوزه امور تربیتی در سال های گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: تلاش دولت سیزدهم بر این است امور تربیتی احیا شود و در جایگاه خود به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش نیز به تعلیم و تربیت شش ساحت اعتقادی، اخلاقی زیستی، علمی، فناورانه و .

توجه شده است، افزود: اگر حوزه تربیتی پویا و احیا شده باشد، قطعا می توانیم به این ساحت ها و اهداف برسیم و امکان رشد داشته باشیم.

ناظمی جلال گفت: در نظام آموزش و پرورش و دولت سیزدهم تاکید شده که باید به صورت ویژه به امور تربیتی توجه داشت و بتوان تربیتی تمام ساحتی داشته باشیم و از تمام ظرفیت آموزش و پرورش استفاده شود.

وی گفت: در همین راستا نگاه فرایندی تمام ساحتی، مدرسه محوری و استفاده از نیروهای توانمند و تولید محتوا و برنامه های اثربخش با شعار همه در تربیت سهیم هستیم در آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای حوزه تربیتی زمینه ساز تحقق اهداف آموزش و پرورش خواهد بود

احیای حوزه تربیتی زمینه ساز تحقق اهداف آموزش و پرورش خواهد بود