مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-26سياسي

زلزله ترکیه زنگ خطری برای ایران بود/ نباید از اصول مهندسی به هیچ وجه غفلت کرد


عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفت: هم در حوزه امداد و نجات و هم در زمینه مدیریت شهرسازی به کسب تجربیات جدید جهانی نیازمندیم تا مقاوم سازی اولویت اصلی کشور در زمینه بافت های فرسوده قرار گیرد چرا که زلزله ترکیه زنگ خطری برای ایران بود و ممکن است چنین .

- احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وقوع زلزله بزرگ در ترکیه و بروز خسارات گسترده ناشی از آن هشداری به تمامی دستگاهها و بخش های مسؤول در امر ساخت و ساز و ایمن سازی بناها در کشورمان است که این منطقه استعداد بروز زلزله های بزرگ بالای 7 ریشتر را دارد و باید تمامی استانداردهای این بخش ضمن بروز رسانی مستمر، مورد نظارت دقیق در اجرا قرار گیرد.

وی افزود: هم در حوزه امداد و نجات و هم در زمینه مدیریت شهرسازی به کسب تجربیات جدید جهانی نیازمندیم تا مقاوم سازی اولویت اصلی کشور در زمینه بافت های فرسوده قرار گیرد و در عین حال بتوانیم ابزارهای لازم برای امداد و نجات را بخصوص در ساعات اولیه بحران در اختیار داشته باشیم.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با تصریح بر این که بی توجهی به اصول مقاوم سازی و استانداردهای حوزه ساخت و ساز، تبعات بسیار سنگینی در زمان وقوع زلزله دارد، خاطرنشان کرد: سازمان های نظام مهندسی و شهرداری ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله ترکیه زنگ خطری برای ایران بود/ نباید از اصول مهندسی به هیچ وجه غفلت کرد

زلزله ترکیه زنگ خطری برای ایران بود/ نباید از اصول مهندسی به هیچ وجه غفلت کرد