مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-26فرهنگي

آغاز به کار دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر


دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر سیرجان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولان شهرستان سیرجان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر سیرجان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولان شهرستان سیرجان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: از شرکت صنعتی معدنی گل گهر به دلیل پشتیبانی های خوب در برگزاری رویدادهای فرهنگ و هنر استان تشکر می کنم و امیدوارم با تعامل بتوانیم رویدادهای خوبی در عرصه فرهنگ و هنر سیرجان و استان رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت انس با کتاب، اظهار کرد: اگر کتاب نبود پیوندی با گذشته نداشتیم و از تجربیات گذشتگان محروم می ماندیم.

لذا باید از این فرصت استفاده کرده و با مطالعه کتاب از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

او با بیان اینکه هر کاری که دانش و آگاهی را بالا ببرد قطعاً ارزشمند است، گفت: نقش برپایی نمایشگاه های کتاب در بالابردن سرانه مطالعه قابل انکار نیست و نمایشگاه ها به دلیل ایجاد نشاط در بین مردم برای انس با کتاب بسیار تاثیرگذار هستند و امیدواریم مردم از این نمایشگاه ها استقبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر

آغاز به کار دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر