مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-26بين الملل

سفیر چین در اتحادیه اروپا: رهبران اتحادیه اروپا احتمالا اواسط 2023 به پکن می روند


روزنامه دولتی گلوبال تایمز چین گزارش داد، سفیر چین در اتحادیه اروپا اعلام کرده که رییس کمیسیون اروپا و رییس شورای اروپا احتمالا در نیمه نخست سال 2023 میلادی به چین سفر خواهند کرد.

- سفیر چین در اتحادیه اروپا: رهبران اتحادیه اروپا احتمالا اواسط 2023 به پکن می روند روزنامه دولتی گلوبال تایمز چین گزارش داد، سفیر چین در اتحادیه اروپا اعلام کرده که رییس کمیسیون اروپا و رییس شورای اروپا احتمالا در نیمه نخست سال 2023 میلادی به چین سفر خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فو کونگ، سفیر چین در اتحادیه اروپا در مصاحبه ای گفت، مقدمات برای سفر اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا و شارل میشل، رییس شورای اروپا در حال انجام است و انتظار می رود سفرهای متقابل بسیار مکرر در سطح بالا میان چین و اتحادیه اروپا به زودی آغاز شوند.

چین و اتحادیه اروپا در جنگ یک ساله اوکراین-روسیه مواضع متفاوتی اتخاذ کرده اند به طوری که دیپلمات های اتحادیه اروپا از امتناع چین برای توصیف این درگیری به عنوان یک حمله یا درخواست از روسیه برای خروج از خاک اوکراین انتقاد دارند.

فو کونگ در این مصاحبه گفت، خشم اتحادیه اروپا از چین به خاطر بحران اوکراین بسیار غیرمنطقی است و چین نمی خواهد این مساله بر توسعه روابطش با این بلوک تاثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر چین در اتحادیه اروپا: رهبران اتحادیه اروپا احتمالا اواسط 2023 به پکن می روند

سفیر چین در اتحادیه اروپا: رهبران اتحادیه اروپا احتمالا اواسط 2023 به پکن می روند