مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-26فرهنگي

مجموعه کتاب های «شعر بازی» برای بچه ها به کتابفروشی ها آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه کتاب های «شعر بازی» از سری کتاب های «پرنده آبی»، سروده زهرا موسوی به تازگی با تصویرگری سمیه محمدی برای کودک و نوجوان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- مجموعه کتاب های شعر بازی برای بچه ها به کتابفروشی ها آمد مجموعه کتاب های شعر بازی سروده زهرا موسوی با تصویرگری سمیه محمدی توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه کتاب های شعر بازی از سری کتاب های پرنده آبی ، سروده زهرا موسوی به تازگی با تصویرگری سمیه محمدی برای کودک و نوجوان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کلمات و عباراتی که کودک از بدو تولد می شنود و با همین عبارات و کلمات با دنیای اطرافش ارتباط برقرار می کند را می توان تعریفی ساده از مفهوم زبان مادری دانست.

مهم ترین عنصر در هویت بخشی و حفظ میراث فرهنگی یک ملت است.

میراثی که در برخی جوامع بواسطه جهانی شدن، مدرنیزاسیون و تهاجم فرهنگی رو به زوال رفته و همین امر موجب شده است هرساله در روزی که به نام روز جهانی زبان مادری نام گرفته، از این میراث ناملموس سخن گفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه کتاب های «شعر بازی» برای بچه ها به کتابفروشی ها آمد

مجموعه کتاب های «شعر بازی» برای بچه ها به کتابفروشی ها آمد