مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-26اقتصادي

ترکمنستان میزبان سمینار سازگاری با تغییرات اقلیمی و سازگاری


ترکمنستان با همکاری برنامه توسعه سازمان ملل و سازمان بین المللی مهاجرت سمینار دو روزه با عنوان «بهترین شیوه ها برای سازگاری با تغییرات اقلیمی» برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، ترکمنستان با همکاری برنامه توسعه سازمان ملل و سازمان بین المللی مهاجرت سمینار دو روزه با عنوان بهترین شیوه ها برای سازگاری با تغییرات اقلیمی و اجرای آنها در فرآیند برنامه ریزی ملی سازگاری برگزار کرد.

  در این سمینار نمایندگان وزارتخانه ها و ادارات دولتی ترکمنستان از جمله پارلمان، وزارت کشاورزی و حفاظت از محیط زیست، کمیته دولتی منابع آب، وزارت دادگستری، وزارت بهداشت و صنعت پزشکی و کمیته دولتی  شهرداران مناطق مختلف ترکمنستان و وزارت دفاع و موسسات دریای خزر و اتحادیه زنان حضور داشتند.

شرکت کنندگان با نمونه هایی از شیوه های سازگاری خوب در بخش های مختلف اقتصاد در کشورهایی با شرایط آب و هوایی مشابه که با چالش های مشابه تغییرات آب و هوایی روبرو هستند، آشنا شدند.

به طور خاص، یک رویکرد مبتنی بر اکوسیستم برای سازگاری مورد بحث قرار گرفت که هدف آن حفظ و افزایش انعطاف پذیری و کاهش آسیب پذیری اکوسیستم ها و مردم در برابر اثرات نامطلوب تغییرات آب و هوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکمنستان میزبان سمینار سازگاری با تغییرات اقلیمی و سازگاری

ترکمنستان میزبان سمینار سازگاری با تغییرات اقلیمی و سازگاری