مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-26اقتصادي

افزایش جمعیت دانش آموزان اتباع حاشیه شهرها/تکمیل مدارس خیرساز با فروش املاک مازاد


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: پروژه های خیری با مولدسازی تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قفلی در گردهمایی مشترک روسا و مدیران عامل مجامع استانی خیرین مدرسه ساز با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط مجمع خیرین استان ها و مشارکت خیرین نیک اندیش، گفت: با این همت و همراهی امیدواریم تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال جاری به 8 هزار میلیارد تومان برسد که دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه مولدسازی راهی برای کمک به تکمیل پروژه های خیری است، گفت: این طرح نه تنها شامل هیچ مدرسه خیری و مشارکتی نیست بلکه پروژه های خیری با تزریق منابع حاصل تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، بیان کرد: در حال حاضر 5000 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که با طرح مولدسازی شاهد تکمیل و افتتاح آنها خواهیم بود.

وی افزود: باید این طرح بسیار خوب را از طریق رسانه ها برای مردم و مخاطبان تبیین کنیم، مولدسازی و نتایج مورد انتظار آن برای آموزش و پرورش، جامعه و خیرین مدرسه ساز مفید است و در آمد آن صرف رفع مشکلات آموزش و پرورش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، قفلی خاطر نشان کرد: با افزایش مهاجرت به حاشیه کلان شهرها و اضافه شدن به جمعیت دانش آموزان اتباع، مولدسازی تنها راه چاره برای حل مشکلات آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت دانش آموزان اتباع حاشیه شهرها/تکمیل مدارس خیرساز با فروش املاک مازاد

افزایش جمعیت دانش آموزان اتباع حاشیه شهرها/تکمیل مدارس خیرساز با فروش املاک مازاد