مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-26سياسي

امیرعبداللهیان: پرهیز از همکاری های زیست محیطی برای هیچ کشوری چاره ساز نیست


وزیر امور خارجه در پیامی به همایش ملی دیپلماسی زیست محیطی گفت: دخالت های انسانی در چرخه های طبیعی محیط زیست و تخریب وسیع آن، از جمله مدیریت نامناسب منابع آبی، - وزیر امور خارجه در پیامی به همایش ملی دیپلماسی زیست محیطی گفت: دخالت های انسانی در چرخه های طبیعی محیط زیست و تخریب وسیع آن، از جمله مدیریت نامناسب منابع آبی، منابع انرژی و تخریب سرزمینی سبب شده اند تا توسعه و امنیت جوامع دستخوش نگرانی های واقعی و فوری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه به همایش ملی دیپلماسی زیست محیطی که توسط رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه در این همایش قرائت شد، به شرح زیر است : ظرفیت های محیط زیست و توانایی آن برای بازسازی خود، با حجم تخریب ناشی از دست اندازی بشر به این موهبت الهی همخوانی ندارد.

نتیجه زیاده خواهی و بی مهری بشر به طبیعت، چالش های متعددی است که در حال حاضر مردم جهان از سطوح محلی تا بین المللی با آن دست به گریبان هستند.

دخالت های انسانی در چرخه های طبیعی محیط زیست و تخریب وسیع آن، از جمله مدیریت نامناسب منابع آبی، منابع انرژی و تخریب سرزمینی سبب شده اند تا توسعه و امنیت جوامع دستخوش نگرانی های واقعی و فوری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: پرهیز از همکاری های زیست محیطی برای هیچ کشوری چاره ساز نیست

امیرعبداللهیان: پرهیز از همکاری های زیست محیطی برای هیچ کشوری چاره ساز نیست