مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-26سياسي

رونمایی از نرم افزار موبایلی غرفه ها و اماکن تجاری شهرداری تهران؛ به زودی


به زودی از یک نرم افزار موبایلی که اطلاعات تمامی غرف و اماکن تجاری شهرداری تهران در آن مشخص است، به صورت عمومی رونمایی می شود.

- رونمایی از نرم افزار موبایلی غرفه ها و اماکن تجاری شهرداری تهران؛ به زودی شهردار تهران گفت: به زودی از یک نرم افزار موبایلی که اطلاعات تمامی غرف و اماکن تجاری شهرداری تهران در آن مشخص است، به صورت عمومی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی که در جریان بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران حضور یافت، در ادامه بررسی تبصره یک لایحه بودجه 1402 در مورد لزوم بررسی نحوه واگذاری غرفه های مشاغل مختلف در تهران در بودجه شهرداری، گفت: از یک جهت بررسی این موضوع بودجه ای است.

چرا که 800 هزار متر اعیان در پارک های تهران موجود است که عملا ساماندهی نشده است و اگر آنها را ساماندهی کنیم عایدی زیادی برای شهرداری تهران دارد پس باید این موضوع را در بودجه ببینیم و از طرف دیگر هم اگر این موضوع در بودجه نیاید ما از نظر ساختاری باید غرفه های سطح شهر را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه یک نرم افزار موبایلی در هفته گذشته در جمع مدیران شهری رونمایی شد که در آن تمام غرفه ها و اماکن تجاری شهرداری به صورت شفاف روی این نرم افزار بارگذاری شده است، تصریح کرد: در این نرم افزار بطور مشخص اعلام می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نرم افزار موبایلی غرفه ها و اماکن تجاری شهرداری تهران؛ به زودی

رونمایی از نرم افزار موبایلی غرفه ها و اماکن تجاری شهرداری تهران؛ به زودی