مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-26سياسي

تمرین امداد هوایی؛ «11 اسفند» در تهران / مردم از پرواز بالگرد ها نگران نشوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نصیری درخصوص تمرین امداد هوایی در تهران اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه -11 اسفندماه – .

- تمرین امداد هوایی؛ 11 اسفند در تهران / مردم از پرواز بالگرد ها نگران نشوند رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران روز پنجشنبه در 22 نقطه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نصیری درخصوص تمرین امداد هوایی در تهران اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه -11 اسفندماه – با مشارکت بیش از 15 سازمان و نهاد تخصصی در 22 نقطه تهران برگزار می شود.

نصیری تصریح کرد: این تمرین براساس سناریو یک زلزله فرضی به بزرگای 7 در مقیاس ریشتر در گسل شمال تهران طراحی شده و عنوان آن تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به کارکرد های این تمرین افزود: تجهیز و بارگیری هواپیما های بال ثابت و بالگرد؛ انتقال مسئولان و نیرو های واکنش سریع امدادی-انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین امداد هوایی؛ «11 اسفند» در تهران / مردم از پرواز بالگرد ها نگران نشوند

تمرین امداد هوایی؛ «11 اسفند» در تهران / مردم از پرواز بالگرد ها نگران نشوند