مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-26ورزشي

بودجه پیشنهادی شهرداری کرج با مبلغ 9 هزار 123 میلیارد تومان مصوب شد


رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به افزایش 71 میلیارد تومانی بودجه پیشنهادی اشاره و گفت: لایحه بودجه سال 1402 شهرداری کرج جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسعود محمدی، رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، به جزییات لایحه تصویب شده بودجه 1402 شهرداری اشاره کرد و گفت: لایحه بودجه شهرداری که با همت مدیران و کارکنان شهرداری تهیه شده بود به اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا تایید و تصویب شد و سیر مراحل قانونی آن برای تأیید در کمیته تطبیق فرمانداری در حال انجام است.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بررسی لایحه بودجه شهرداری بصورت مستمر و طی جلسات متوالی در کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق رسیدگی و در صحن علنی شورای شهر مصوب شد.

محمدی بیان کرد: بودجه پیشنهادی 1402در مقایسه با بودجه مصوب سال 1401 رشد قابل توجهی داشت که البته این رشد بودجه با توجه به برنامه های تحول و پیشرفت شهر کرج و تغییر در سطح شاخص عمومی قیمت ها، نوسانات اقتصادی و.

اجتناب ناپذیر بود.

وی با اشاره به بودجه های تخصیص یافته در 6 حوزه ماموریتی: محیط زیست وخدمات شهری، فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرسازی و معماری، بهره گیری از فن آوری های نوین، ایمنی و مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پیشنهادی شهرداری کرج با مبلغ 9 هزار 123 میلیارد تومان مصوب شد

بودجه پیشنهادی شهرداری کرج با مبلغ 9 هزار 123 میلیارد تومان مصوب شد