مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-26حوادث

دستگیری سارقان خودرو در زابل


سرپرست انتظامی شهرستان زابل از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و کشف 5 فقره سرقت به ارزش ریالی 9 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

- غلامعلی جهانتیغ امروز در گفت وگو با خبرنگار  فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت خودرو در سطح حوزه کلانتری12، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که سرقت های انجام شده از سوی چند سارق حرفه ای است که اقدام به سرقت خودروها می کند و به این ترتیب تیم های گشت کلانتری محل هایی که احتمال سرقت در آن مکان ها بیشتر می رفت، را تحت کنترل و نظارت قرار دادند.

سرهنگ جهانتیغ بیان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روزگذشته یکی از گشت های انتظامی این کلانتری دو سارق را در حال سرقت خودروی پراید به شیوه مذکور در خیابان امام خمینی (ره) مشاهده کرده که متهمان با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشته که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از متهمان دستگیر شده اقلامی شامل 50 عدد کلید، یک عدد شوکر، تعدادی مدراک شناسایی و عابر بانک، آلات و ادوات سرقت  را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خودرو در زابل

دستگیری سارقان خودرو در زابل