مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-26اجتماعي

150 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی از اعزام 150 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ، سردار مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی در حاشیه برگزاری نخستین همایش ملی تجلیل از دبیران منتخب درس آمادگی دفاعی کشور، با بیان اینکه بسیج دانش آموزی با همکاری وزارت آموزش و پرورش چند برنامه اصلی را تدارک دیده است، اظهار کرد: نخستین برنامه که از مهرماه آغاز شده، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اینکه تاکنون 150 هزار دانش آموز از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند، افزود: اردوهای راهیان نور تا چهارم، پنجم فرودین ماه ادامه دارد و پیش بینی ما این است که به عدد اعزام 200 هزار دانش آموز برسیم.

باستان اظهار کرد: راهیان نور دستاوردهای بسیار خوبی داشته و شور و شعف خاصی را در دانش آموزان شاهد هستیم که یک علت آن راویانی هستند که در کنار دانش آموزان اعزام کرده ایم، نگاه آنها جهاد تبیین و معرفی دستاوردها و پیشرفت ها در حین اردو است.

  وی اضافه کرد: اردوهای راهیان پیشرفت را نیز برگزار می کنیم ؛ برای آنکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را معرفی و امیدافرینی را در راستای جهاد تبیین داشته باشیم دو نوع اردوی راهیان پیشرفت را طراحی کرده ایم نخست، بازدید از پارک های علم و فناوری و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند

150 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند