مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-26سياسي

انجام 8 هزار فقره وکالت تسخیری در مازندران/دلیل سردرگمی مردم در راهروهای دادگستری


رییس کانون وکلای دادگستری مازندران، گفت: 8 هزار فقره وکالت تسخیری توسط این کانون در استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی باقری تبار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه تاسیس 90 ساله این کانون، اظهار کرد: 70 سال به صورت مستقل در کشور فعالیت داریم.

وی گفت: کانون های وکلا در امر عدم ارتباط با رسانه ها غفلت کردند و شاید هم این موضوع برگرفته از قانون منع امر تبلیغ بوده است به همین دلیل هم باعث شده که خدمات این مجموعه در اختیار عامه مردم قرار نگرفته است.

رییس کانون وکلای دادگستری مازندران، اضافه کرد: امر مشاوره در جامعه ما تا حدودی زیادی مغفول مانده است و همین موضوع باعث شده که برخی ها به دلیل عدم آشنایی با قوانین در مسیر دادرسی ها با چالش مواجه می شوند.

وی اضافه کرد: روند دریافت وکیل تسخیری در دادگستری ها تا حدودی تسهیل شده و در طی مدت 10 سال گذشته 8 هزار و 158 فقره وکالت تسخیری در دادگاه های مازندران با حضور وکلای کانون انجام شده همچنین نزدیک به 2 هزار وکالت معاضدتی و نیز 60 نفر از وکلای استان در دادسرای عمومی و انقلاب به مردم مشاوره رایگان می دهند.

باقری تبار یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این مجموعه ایجاد اشتغال در سطح استان بوده و در سال جاری 337 نفر از طریق آزمونی که سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 8 هزار فقره وکالت تسخیری در مازندران/دلیل سردرگمی مردم در راهروهای دادگستری

انجام 8 هزار فقره وکالت تسخیری در مازندران/دلیل سردرگمی مردم در راهروهای دادگستری