مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:462023-02-26اجتماعي

مشهد الرضا (ع) برای استقبال از 10 میلیون زائر نوروزی آماده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در قرارگاه زیارت استان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود 10 میلیون زائر نوروزی هستیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی، تمام امکانات لازم در حال فراهم شدن است و نشست هایی برای هماهنگی بیشتر و با موضوعات مشخص، در حال برگزاری است تا امکان بیشترین خدمت رسانی فراهم شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی برای ارائه خدمت از تاریخ 15 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه 1402 در حال شکل گیری است که اوج حضور زائر در بازه های مختلف در نظر گرفته شده است و بر همین اساس تاریخ 16 تا 19 اسفند ماه و 24 اسفند تا 2 فروردین ماه و قبل از آغاز ماه رمضان پیش بینی شده است و با توجه به قصد 10 روزه برخی از زائران، ارائه خدمت تا 15 فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موضوع تامین و توزیع مایحتاج مورد نیاز و ارزاق اساسی در این ایام گفت: ظرفیت اسکان رسمی زائران در شهر مشهد حدود 160 هزار اقامت شبانه شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه های بومگردی است و لازم است تا سایر ظرفیت های اسکان نیز برای ارائه خدمت مد نظر قرار گیرد و برای آن برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد الرضا (ع) برای استقبال از 10 میلیون زائر نوروزی آماده می شود

مشهد الرضا (ع) برای استقبال از 10 میلیون زائر نوروزی آماده می شود