مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-26سياسي

مثنوی «شمس و قمر» با 6 هزار بیت گفت و گوی عاشقانه با امام حسین (ع) منتشر شد


کتاب مثنوی «شمس و قمر و مثنوی محرم» حسن قصاب یزدلی، شاعر معاصر اهل کاشان، با پژوهشی در تبیین ساختار، زبان و محتوای دومنظومه الهام سیدان به اهتمام و دیباچه حمید سفیدابیان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با  میلاد حضرت اباعبدالله الحسین و قمر منیر بنی هاشم، حضرت عباس علیهم السلام، کتاب مثنوی شمس و قمر و مثنوی محرم حسن قصاب یزدلی، شاعر معاصر اهل کاشان، با پژوهشی در تبیین ساختار، زبان و محتوای دومنظومه الهام سیدان به اهتمام و دیباچه حمید سفیدابیان  منتشر شد.

این منظومه ها شامل 6 هزار و 600 بیت گفت و گوی عاشقانه و عارفانه با امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام در قالب مثنوی با نگارش مهدی سفیدابیان، در قطع وزیری با چاپ پنج رنگ و نفیس در 640 صفحه  به همت نشر مهر قائم به چاپ رسید.

از حمید سفیدابیان آثاری چون تألیف جلد اول کتاب ارزشمند لاله ای از ملکوت ، کتاب کلک صافی پژوهشی مستند در راستای هزاره هنر خوشنویسی ایرانی اسلامی، دوره چهار جلدی تذکره عرفانی و کتاب لاله ای از ملکوت با 1700 صفحه در شرح احوال حاج شیخ جعفر مجتهدی تبریزی، کتاب بارقه مهر، کتاب بوستان گلستانه و غزلیات قصاب کاشانی به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثنوی «شمس و قمر» با 6 هزار بیت گفت و گوی عاشقانه با امام حسین (ع) منتشر شد

مثنوی «شمس و قمر» با 6 هزار بیت گفت و گوی عاشقانه با امام حسین (ع) منتشر شد