مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-26بين الملل

وزیر تندور کابینه نتانیاهو تهدید به استعفا کرد


روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت از وجود اختلافات در درون دولت اسراییل میان اعضای حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» و «ایتامار بن گویر»، - روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت از وجود اختلافات در درون دولت اسراییل میان اعضای حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو و ایتامار بن گویر ، رهبر حزب راستگرای قدرت یهود که سکان وزارت امنیت داخلی را در اختیار دارد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدیعوت آحارونوت افزود: بن گویر تماس های تلفنی از مسئولان حزب لیکود و شخصیت های دیگر دریافت کرده که در آن از وی خواسته اند با به تعویق افتادن رای گیری در کمیسیون امور قانونگذاری در مورد قانون مجازات اعدام علیه عاملان فلسطینی عملیات های شهادت طلبانه موافقت کند.

این روزنامه نوشت: درخواست حزب لیکود با هدف کاهش تنش و جلوگیری از تشدید درگیری ها پیش از ماه مبارک رمضان انجام شده است اما بن گویر با این درخواست مسئولان لیکود مخالفت کرده است؛ امری که نشانگر افزایش اختلافات در دولت ائتلافی حاکم بر اسراییل است.

یدیعوت آحارونوت در پایان نوشت: بن گویر به دلیل سیاست ضعیف دولت اسراییل علیه نوار غزه و برخی پرونده های اختلافی دیگر تهدید به استعفا از دولت نتانیاهو در مرحله آتی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تندور کابینه نتانیاهو تهدید به استعفا کرد

وزیر تندور کابینه نتانیاهو تهدید به استعفا کرد