مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-26اجتماعي

تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تحصیل کودکان معرفی شده از سوی بهزیستی رایگان است، گفت: زمینه لازم برای تحصیل متناسب با شرایط کودکان کار و خیابان فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تحصیل کودکان معرفی شده از سوی بهزیستی رایگان است، گفت: زمینه لازم برای تحصیل متناسب با شرایط کودکان کار و خیابان فراهم شده است.

مریم کرمی ظهر امروز (7 اسفندماه) زنجان در دومین کمیته پیشگیری از آسیب ها و مسائل اجتماعی استان که با حضور 16 دستگاه دولتی و غیردولتی همکار با بهزیستی در طرح حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان که به میزبانی بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف ذاتی خود کودکان و نوجوانان کار وخیابانی را به دلیل وضعیت اجتماعی و مشکلات خاص در نظر داشته و طی دو دهه اخیر بر حسب وظیفه ذاتی خود عهده دار این امر مهم بوده است.

وی ضمن تاکید بر فعالیت مرکز حمایتی آموزشی کودکان کار در زنجان گفت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به والدین کودکان و معرفی پدران کودکان کار به شرکت های تولیدی و صنعتی برای اشتغال از جمله خدمات توانمندسازی این افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد

تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد