مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-26حوادث

اعتیاد و سرقت عمده ترین آسیب های اجتماعی کرمانشاه هستند


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: اعتیاد و سرقت عمده ترین آسیب های اجتماعی کرمانشاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدرضا یاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت و ارائه آموزش های همگانی به اقشار مختلف جامعه از جمله برنامه های پلیس است که آغاز شده است.

وی در تشریح این دو اقدام عملی پلیس، افزود: طرح مبارزه با سرقت همزمان با دستور فرمانده فراجا در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم اجرا و خوشبختانه دستاوردهای ارزشمندی نیز همراه داشت تا جایی که اکثر شهروندان از اجرای آن احساس رضایت کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این طرح توسط مأموران انتظامی و پلیس های تخصصی با جدیت تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا ارتقا امنیت اجتماعی همچنان در استان خصوصاً در آستانه سال جدید تداوم یابد.

یاری بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پلیس در راستای ارتقا امنیت عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه آموزش های همگانی در سطوح مختلف و برای همه شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از جوامع هدفی که به صورت ویژه تحت آموزش های همگانی و پیشگیرانه قرار می گیرند کودکان و نوجوانان هستند به گونه ای که این آموزش ها در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها نیز ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد و سرقت عمده ترین آسیب های اجتماعی کرمانشاه هستند

اعتیاد و سرقت عمده ترین آسیب های اجتماعی کرمانشاه هستند