مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-26اقتصادي

برق خورشیدی به سیاه چادر عشایر قشقایی رسید


رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضا با اشاره به توزیع 50 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: با توزیع این پنل های خورشیدی روشنایی چادر های عشایر شهرستان تأمین شده و این افراد از برق خورشیدی بهره مند می شوند.

- مجید نادری دره شوری رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به توزیع 50 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر شهرستان های شهرضا و دهاقان اظهار داشت: با توزیع این پنل های خورشیدی روشنایی چادر های عشایر شهرستان تأمین شده و این افراد از برق خورشیدی بهره مند می شوند.

وی با تأکید بر اینکه ورود پنل های خورشیدی برای تولید انرژی برق به سیاه چادرهای عشایر یک نیاز جدی برای حفظ و احیای زندگی کوچ نشینی است، بیان کرد: برای هر پنل خورشیدی 15 میلیون تومان هزینه شده که سهم هر خانوار 10 درصد است و مابقی را دولت پرداخت می کند.

  نادری افزود: این پنل های خورشیدی به منظور رفاه حال عشایر و باهدف پیشگیری از قطع درختان و تخریب محیط زیست و در مناطق عشایری فاقد برق شهرضا و دهاقان به منظور تأمین برق و روشنایی توزیع شده است.

رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضا تصریح کرد: همان گونه که عشایر به آب آشامیدنی سالم نیاز دارند، برق نیز از دیگر اولویت های آن ها است که با رساندن انرژی برق به سیاه ­چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق خورشیدی به سیاه چادر عشایر قشقایی رسید

برق خورشیدی به سیاه چادر عشایر قشقایی رسید