مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26اجتماعي

تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوا


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:سهم شهرداری تهران در عوارض طرح ترافیک به 35 درصد کاهش یابد و همچنین 5 درصد باقی مانده به نوسازی تجهیزات معاینه فنی تخصیص پیداکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس, سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تبصره یکم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران با محوریت تحصیل و مصرف منابع و درآمدهای عمومی و اختصاصی با بیان اینکه بودجه شرکت معاینه فنی تنها به اندازه مابه التفاوت حقوق و دستمزد آنهاست، اظهار کرد: پیشنهاد من این است که سهم شهرداری تهران در عوارض حاصل از اجرای طرح های ترافیکی، از 40 درصد به 35 درصد کاهش پیدا کند و پنج درصد به نوسازی تجهیزات معاینه فنی اضافه شود؛ چراکه معاینه فنی تأثیر بسزایی در مدیریت آلودگی هوا خواهد داشت.

 وی افزود: 10 درصد تبلیغات پل های عابر پیاده به نگهداری پله های برقی و عرشه پل ها اختصاص یابد که از این محل تعمیرات انجام شود و مشکلی را شاهد نباشیم.

  تشکری هاشمی گفت: 90 درصد درآمد تبلیغات تاکسیرانی به مالکان داده شود و 10 درصد نیز که به سازمان زیباسازی اختصاص داده شده بود به 2 بخش پنج درصد بین سازمان زیباسازی و تاکسیرانی تقسیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوا

تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوا