مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26سياسي

از فعال سازی مساجد تا حکمرانی محله ای در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز


یکی از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان زنجان گفت: فعال سازی مساجد، توسعه عرصه های فعالیت امام محله، نقش امامت در محله و حکمرانی محله ای ازجمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن ها پرداخته شده است.

- ایسنا/قم یکی از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان زنجان گفت: فعال سازی مساجد، توسعه عرصه های فعالیت امام محله، نقش امامت در محله و حکمرانی محله ای ازجمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن ها پرداخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرشید ملکی یکی از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان زنجان امروز یک شنبه 7 اسفندماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای مخاطبین جذابیت ها و تاثیرات بسیاری دارد، مطرح کرد: در راستای فعالیت های اجتماعی که یک امام محله می تواند داشته باشد در این نمایشگاه توضیحات خوبی ارائه شده است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه این نمایشگاه تاثیر بسیاری در گفتمان سازی دارد، عنوان کرد: فعال سازی مساجد، توسعه عرصه های فعالیت امام محله، نقش امامت در محله و حکمرانی محله ای ازجمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن ها پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعال سازی مساجد تا حکمرانی محله ای در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

از فعال سازی مساجد تا حکمرانی محله ای در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز