مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-26اقتصادي

97 درصد از مطالبات چغندر کاران آذربایجان غربی پرداخت شد


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری نزدیک یک میلیون و 700 هزار تن چغندرقند توسط کارخانه های قند استان خریداری و حدود 97 درصد از بهای چغندر کاران تاکنون پرداخت شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری نزدیک یک میلیون و 700 هزار تن چغندرقند توسط کارخانه های قند استان خریداری و حدود 97 درصد از بهای چغندر کاران تاکنون پرداخت شده است.

علی دیانتی 7 اسفندماه در جلسه کمیته پیگیری مسائل چغندر استان افزود: مجموع ارزش چغندرقند های خریداری شده سه هزار و 311 میلیارد تومان است که از این مبلغ 3 هزار و 188 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و مابقی نیز در اسرع وقت در حال پرداخت است.

وی بیان کرد: شهرستان های پیرانشهر، بوکان، میاندوآب، نقده به ترتیب بیشترین سطح زیر کشت چغندرقند را به خود اختصاص داده اند.

دیانتی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی پیشتاز کشت چغندرقند در کشور است، اضافه کرد: پنج کارخانه قند در ارومیه، خوی، نقده، پیرانشهر و میاندوآب با مجموع ظرفیت روزانه 19 هزار و 800 تن در راستای خرید و جذب محصول چغندر قند کشاورزان فعالیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد از مطالبات چغندر کاران آذربایجان غربی پرداخت شد

97 درصد از مطالبات چغندر کاران آذربایجان غربی پرداخت شد