مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-26حوادث

امدادرسانی هلال احمر در 36 هزار حادثه/درخواست برای رفع دغدغه سوخت خودروهای امدادی


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی امداد و نجات در سال 1401 را تشریح کرده و از آمادگی این سازمان برای اجرای طرح نوروزی 1402 خبر داد.

- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی امداد و نجات در سال 1401 را تشریح کرده و از آمادگی این سازمان برای اجرای طرح نوروزی 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی مرادی پور در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی ویژه نوروز 1402 که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: در مجموع از ابتدای سال 1401 تا پایان اسفند ماه بیش از 36 هزار مورد حادثه در کشور رخ داده که در جریان آن به بالغ بر 688 هزار نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 25 هزار نفر در مجموع این حوادث دچار مصدومیت شده اند، گفت: حدود 19 هزار نفر از این افراد به مراکز درمانی منتقل شده و مابقی خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت کردند.

مرادی پور با بیان اینکه 54 درصد از کل حوادثی که سازمان امداد و نجات اقدام به امدادرسانی در آن کرده مربوط به حوادث جاده ای بوده است، گفت: همچنین 61 درصد از مصدومان نیز مربوط به حوادث جاده ای بودند و مابقی مربوط به حوادثی نظیر حوادث و بلایای طبیعی، رویدادهای جوی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر در 36 هزار حادثه/درخواست برای رفع دغدغه سوخت خودروهای امدادی

امدادرسانی هلال احمر در 36 هزار حادثه/درخواست برای رفع دغدغه سوخت خودروهای امدادی