مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-26اقتصادي

جزییات طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز طرح اقدام مشترک بازرسی بازار ویژه شب عید و ماه رمضان از امروز به طور آزمایشی و از شنبه به طور قطعی در تهران خبر داد.

- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز طرح اقدام مشترک بازرسی بازار ویژه شب عید و ماه رمضان از امروز به طور آزمایشی و از شنبه به طور قطعی در تهران خبر داد.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح اقدام مشترک بازرسی با پیشنهاد و دستورالعمل استانداری از امروز به صورت آزمایشی و از شنبه به صورت قطعی شروع می شود، اظهار کرد: در این طرح مقرر شده تمام دستگاه هایی مثل سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، بسیج اقشار، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی که بعد از اجرای قانون انتزاع وارد عرصه بازرسی شدند، تحت لوای یک مدیریت یعنی استانداری، امکاناتشان را در اختیار بگذارند و به صورت یکپارچه در طرح نوروز و ماه رمضان اقدامات مشترک انجام دهند.

به گفته وی قرار است در این طرح روزانه 120 تیم بازرسی در اقصی نقاط شهر تهران فعال شوند که از تمام کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال و ماه رمضان بازرسی می کنند.

به عبارت دقیق تر علاوه بر کالاهای اساسی، پوشاک، کفش، آجیل و خشکبار و همچنین مایحتاج ماه رمضان مثل خرما و غیره در او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان

جزییات طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان