مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-26اجتماعي

بهشت سکینه کرج برای پنج شنبه پایانی سال مهیا می شود


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از استفاده حداکثری امکانات و نیروها جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور بهشت سکینه(س) در پنج شنبه آخر سال خبرداد.

- محمد محمودی نژاد، رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی چند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی، خانواده های عزادار و زائران از راه دور به زیارت اهل قبور پرداختند و امسال با توجه به کاهش این بیماری، قطعاً در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال، جمعیت هزاران نفری در بهشت سکینه(س) حضور می یابند که برنامه ریزی های لازم واستفاده حداکثری امکانات و نیروها جهت ارائه خدمات مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: نصب بنرها و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی اماکن مختلف آرامستان از جمله مسیرهای ورود ممنوع، خروجی ها، پارکینگ ها و نقشه راه بین زائران اهل قبور در 2 هفته پایانی سال انجام می شود.

محمودی نژاد از انجام اقدامات لازم جهت گل کاری و بازپیرایی درختان آرامستان بهشت سکینه(س) و بهشت علی(ع) جهت استقبال از زائران اهل قبور و فرا رسیدن فصل بهار خبر داد و افزود: با همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج تمامی جداول موجود در آرامستان رنگ آمیزی و معابر و قطعات نظافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت سکینه کرج برای پنج شنبه پایانی سال مهیا می شود

بهشت سکینه کرج برای پنج شنبه پایانی سال مهیا می شود