مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-26اقتصادي

طرح تشدید نظارت بر بازار به زودی در اسدآباد آغاز می شود


فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ایام شب عید و ماه مبارک رمضان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ایام شب عید و ماه مبارک رمضان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

حسین علی شرکایی یکشنبه 7 اسفندماه در ستاد تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب عید و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار این شهر از 10 اسفندماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر آغاز خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با هر گونه تخلف شناسایی شده برخورد قانونی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 60 تن برنج تنظیم بازار وارد شهرستان شده و در حال توزیع است، افزود: از این میزان برنج تنظیم بازاری با نرخ دولتی 39 تن برای توزیع در سطح روستاهای بخش مرکزی و بخش پیرسلمان و 22 تن برای توزیع در شهرهای شهرستان درنظر گرفته شده است.

شرکایی همچنین خاطرنشان کرد: 10 تن مرغ منجمد و شش تن نیز گوشت مخلوط گوسفند و گوساله منجمد تنظیم بازار برای شهرستان درخواست شده که تا پایان هفته جاری برای توزیع وارد شهرستان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سد معبر و مسدود شدن هر ساله خیابان فرهنگ شهر اسدآباد و ایجاد گره ترافیکی با توجه به باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید نظارت بر بازار به زودی در اسدآباد آغاز می شود

طرح تشدید نظارت بر بازار به زودی در اسدآباد آغاز می شود