مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-26پزشكي

بیمارستان جدیدی در شادگان احداث می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با مشخص شدن پیمانکار در مناقصه اسفندماه، کلنگ بیمارستان 250 تختخوابی شادگان به زودی به زمین زده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد محمدی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه نظارت بر درمان صورت گرفته و با همکاری بین بخشی، برخوردهای خوبی با متخلفان درمانی و بحث پول های زیرمیزی صورت گرفته و حتی شاهد چند تعطیلی مطب نیز بوده ایم.

وی اضافه کرد: اگر شکایتی مبنی بر پرداخت پول در حوزه خارج از بیمارستان دریافت کنیم، آن پول حتماً به بیمار برگشت داده خواهد شد و پزشک خاطی نیز جریمه می شود.

محمدی افزود: برای تعرفه های دندانپزشکی نیز واحد بازرسی جداگانه و شماره تماسی ویژه را در نظر گرفتیم که این شماره تماس در معرض دید عموم قرار گرفته و امیدواریم مردم در این حوزه ما را یاری داده و نسبت به اعلام تخلفات صورت گرفته در حوزه دندانپزشکی با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در شیفت های عصر با کمک خیریه ها با تعرفه ای متعارف و ارزان تر از مطب، خدمات دندانپزشکی ارائه بشود.

این خدمات هم اکنون در دارخوین و شادگان ارائه می شوند و در آینده نزدیک هم پیگیر اجرایی شدن آن در آبادان و خرمشهر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان جدیدی در شادگان احداث می شود

بیمارستان جدیدی در شادگان احداث می شود