مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-26ورزشي

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت بخش نیست/تشکیل کمیته انضباطی


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان دور از شخصیت باشگاه بوده و به هیچ وجه برای مان رضایت بخش نیست.

- علیرضا شریفی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به روند نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور تا جایی که در توان داشتیم بهترین امکانات و شرایط را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور فراهم کردیم.

وی افزود: متأسفانه در چندین هفته اخیر نتایج کسب شده به هیچ وجه رضایت بخش نبوده و از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت نداریم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به لزوم بررسی دقیق عملکرد تیم گفت: به زودی جلساتی را پیرامون این نتایج ضعیف برگزار خواهیم کرد.

شریفی خاطرنشان کرد: با نظر اکثریت کمیته انضباطی و فنی باشگاه از قرارداد کادرفنی و بازیکنان کسر خواهد شد.

وی با اشاره به اولتیماتوم به کادرفنی بیان کرد: به طور قطع ادامه این روند نتایج قابل قبول نیست و امیدواریم کادرفنی هرچه سریع تر این روند را تغییر دهند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این نتایج برای مدیریت باشگاه رضایت بخش نیست و هواداران، مردم همدان و رسانه ها انتظار بیشتری از کادرفنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت بخش نیست/تشکیل کمیته انضباطی

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت بخش نیست/تشکیل کمیته انضباطی