مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-26سياسي

حمایت شهرداری تهران از شهرهای کمتر توسعه یافته مشروط شد


، در جریان بررسی لایحه بودجه در جلسه عصر یک 130 و یکمین جلسه شورای شهر تهران رسیدگی به تبصره کمک به شهرهای کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به این تبصره گفت: وزیر کشور ابلاغیه ای را صادر و برخی از شهرها را معین شهرهای دیگر کرد و زاهدان، خرمشهر، آبادان و خاف را برای آنها انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: در واقع سلسله کمک هایی به شهرهای مختلف صورت می گیرد و این کار به هیچ وجه غیرقانونی نیست و اندک امکان گذاری در آن شهرها منجر به مهاجرت معکوس و جلوگیری از مهاجرت بومیان می شود شهردار تهران گفت: سلسله نیازهایی نیز برای برخی از شهرها وجود دارد برای مثال در زلزله خوی و سیل امامزاده داوود، حادثه متروپل آبادان نیروهای شهرداری تهران حضور داشتند و این کار برای کمک به مردم است.

در ادامه جعفر تشکری هاشمی گفت: مواردی که شهردار تهران از آن صحبت کرد همگی حوادث غیرمترقبه بودند اما با تصویب این بند باید عوارضی که به سختی به دست آورده ایم را در شهرهای دیگر خرج کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از نقاط تهران نیز دارای محرومیت هستند و نمی توان خارج از قانون عمل کرد و کمک به شهرهای کمتر توسعه در قانون نیامده است و حمایت از شهرهای کوچک برعهده دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری تهران از شهرهای کمتر توسعه یافته مشروط شد

حمایت شهرداری تهران از شهرهای کمتر توسعه یافته مشروط شد