مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-26اقتصادي

کاهش قیمت گوشت، با حذف دلالان از زنجیره توزیع میسر است


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در استان نباید افزایشی باشد، اظهار کرد: برای اینکه به تعادل برسیم باید کالا به اندازه کافی داشته باشیم و به اندازه کافی هم در اختیار داریم و عاملان برای خرید .

- ایسنا/مازندران معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در استان نباید افزایشی باشد، اظهار کرد: برای اینکه به تعادل برسیم باید کالا به اندازه کافی داشته باشیم و به اندازه کافی هم در اختیار داریم و عاملان برای خرید و توزیع معرفی و به هر میزان که شهرستان ها لازم داشته باشند گوشت مرغ در اختیار قرار خواهد گرفت تا با قیمت مصوب به فروش می رسد.

با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و ماه رمضان لزوم نظارت بر تنظیم بازار در اولویت است به طوریکه تغییر قیمت های کالاهای اساس نگرانی برای مردم ایجاد نکند.

وضعیت عرضه کالاها در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از مبدا و سوء استفاده های احتمالی و تامین کالاهای اساسی مهم ترین وظیفه ستاد تنظیم بازار، نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها است.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر افزایش قیمت گوشت قرمز و فروش گوشت کیلویی 500 هزار تومانی منتشر شده است و به نظر می رسد این طرح در راستای نظارت بر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت گوشت، با حذف دلالان از زنجیره توزیع میسر است

کاهش قیمت گوشت، با حذف دلالان از زنجیره توزیع میسر است