مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-26سياسي

معیارهای دوگانه در فرهنگ غرب


در دنیای جدید و دهه سوم قرن بیست و یکم با پدیده ای تحت عنوان معیارهای دوگانه در مقابل واژگان و عبارت هایی قرار داریم که غربی ها تفسیری متفاوت از آن دارند.

- یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: در دنیای جدید و دهه سوم قرن بیست و یکم با پدیده ای تحت عنوان معیارهای دوگانه در مقابل واژگان و عبارت هایی قرار داریم که غربی ها تفسیری متفاوت از آن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن عابدینی در گفت وگو با برنامه رویداد رادیو گفت وگو با موضوع چرا آلمان حقوق بشر را وارونه تفسیر می کند اظهار کرد: اصولا در فرهنگ غربی موضوعی به نام معیارهای دوگانه وجود دارد که در حوزه های مختلف وجود دارد.

به طور مثال در حوزه حقوق بشر نیز این دو معیارهای دوگانه وجود دارد، زمانی که مباحث مربوط به حقوق بشر در چارچوب منافع غرب باشد کاملا از آن دفاع کرده و آن را مشروع می دانند و از آن حمایت می کنند.

وی افزود: در دنیای جدید و دهه سوم قرن بیست و یکم با پدیده ای تحت عنوان معیارهای دوگانه در مقابل واژگان و عبارت هایی قرار داریم که غربی ها تفسیری متفاوت از آن دارند.

عابدینی به تحلیل تاریخی و واقعی در این خصوص اشاره کرد و گفت: تحلیل تاریخی و واقعی نبرد میان حق و باطل است که گمان نمی رود که طی سال های آینده از مسیر غلطی که در آن قدم برداشته اند دست بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیارهای دوگانه در فرهنگ غرب

معیارهای دوگانه در فرهنگ غرب