مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-26حوادث

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی اصفهان/ متهم دستگیر شد


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور از متصدیان واحدهای صنفی اخاذی می کرد در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مسعود طریفی رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی وصول پرونده ای با موضوع اخاذی فردی از متصدیان واحدهای صنفی در بازار اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، این فرد با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور ضمن بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر اصفهان، پس از مشاهده تخلف عدم درج علامت استاندارد بر روی کالا، مبالغی را برای  چشم پوشی از تخلف از متصدیان این واحدها دریافت می کرد.

طریفی تصریح کرد: سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی و پلیسی محل سکونت متهم در شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی اصفهان/ متهم دستگیر شد

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی اصفهان/ متهم دستگیر شد