مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-26اقتصادي

تنها 2 هزار ون از مجموع 6 هزار ون تهران فعال هستند


در حال حاضر 6 هزار ون داریم که 2 هزار ون فعال هستند،تا پایان برنامه چهارم توسعه مکلف به واردات 25 هزار دستگاه ون شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نوبت عصر یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به موضوع یارانه بلیت اتوبوس و مترو بر اساس تبصره پانزدهم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دولت در پرداخت سهم خود در این بخش تأخیر دارد، شهرداری اجازه پیدا کرده که یارانه بلیت مترو و اتوبوس را هر ماهه به صورت یک دوازدهم و به شکل نقد به شرکت های مربوطه پرداخت و در بدهی های دولت لحاظ کند؛ شهرداری باید گزارش اقدامات در این زمینه را به شورا ارائه دهد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز با بیان اینکه دولت کنونی تنها دولتی است که تمام حق و حقوق شهرداری را پرداخت کرده است، گفت: امسال میزان اعتبار دریافتی از سرفصل های دولت بی نظیر است و در هیچ سالی وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه این یارانه در مطالبات آمده و در تهاتر با دولت انجام می شود، خاطرنشان کرد: دولت تمام تعهدات خود نسبت به ما را قبول کرده که توسط دولت های قبلی قبول نشده بود؛ در عوارض، جرایم خودرو، گمرک، قدرالسهم دولت به صورت شفاف پرداخت می شود و برای ما مایه مباهات است که دولت تصمیم گرفت و اقدام لازم را انجام داد؛ به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 هزار ون از مجموع 6 هزار ون تهران فعال هستند

تنها 2 هزار ون از مجموع 6 هزار ون تهران فعال هستند