مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-26اقتصادي

آیین افتتاح 5 پروژه در منطقه 5 شهرداری برگزار شد


آیین افتتاح پروژه های محله کن، عصر امروز با حضور احسان شریفی شهردار منطقه 5 و دیگر مسؤولان در سرای محله منطقه کن برگزار شد.

-   وی با اعلام خبر افتتاح مرکز کارآفرینی کن، ادامه داد: در کنار این پروژه، پروژه های دیگری در سطح محلات در دستور کار بود؛ معابر سه بوستان به طول 3 هزار مترمربع با اعتبار شش و نیم میلیارد تومان احداث شد و سرای محله جنت آباد مرکزی نیز امسال مورد بازسازی قرار گرفت، همچنین 5 پاتوق محلات در محله آپادانا، حصارک، کن و دیگر محلات را با اعتبار 5 میلیارد تومان احداث می کنیم.

حسین اوجاقی، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: اگر در حوزه ورزش کاری انجام بشود، بسیاری از معضلات اجتماعی حل خواهد شد، سازمان ورزش شهرداری تهران تابحال برنامه ریزی ها و اقدامات مختلفی را از دو طریق اماکن ورزشی و مراسمات و جشنواره ها و همایش ورزشی در نظر گرفته است.

  وی ادامه داد: مهم ترین آن اقدامات مسابقات قهرمانی شهر در هشت رشته مختلف برای آقایان و بانوان بود که در 353 محله شهر تهران برگزار شد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان آنکه سازمان ورزش بحث آینده پژوهی را در دستور کار دارد و ذائقه و سلایق مختلف را در نظر می گیرد و برایشان برنامه ریزی می کند، افزود: با توجه به اینکه معتقدیم اگر حال بانوان و مادرانمان خوب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاح 5 پروژه در منطقه 5 شهرداری برگزار شد

آیین افتتاح 5 پروژه در منطقه 5 شهرداری برگزار شد