مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-26اقتصادي

آغاز معاملات اولین صندوق سرمایه گذاری بخشی در بورس تهران


مراسم رونمایی از اولین صندوق بخشی، با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران ، مراسم رونمایی از اولین صندوق بخشی، امروز با حضور مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در محل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، در مراسم رونمایی از اولین صندوق بخشی ایران در بورس تهران، با اشاره به آغاز معاملات صندوق سرمایه گذاری بخشی ابراز امیدواری کرد؛ شاهد توسعه روز افزون ابزارهای نوین مالی و ورود صندوق های اختصاصی بخشی در صنایع مختلف بورس اوراق بهادار باشیم.

 در ادامه این مراسم، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در راستای راهبردی که در بازار سرمایه برای توسعه کمی و کیفی ارایه خدمات نهادهای مالی تدوین شده است، از سال گذشته پیگیر تنوع صندوق های سرمایه گذاری بودیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از سال گذشته تاکنون پنج نوع صندوق سرمایه گذاری جدید تأسیس کردیم، صندوق های مختص اوراق دولتی، صندوق های اهرمی، صندوق تضمین اصل سرمایه، صندوق املاک و مستغلات و صندوق بخشی که از نیازهای سرمایه گذاران و آخرین نوع از پنج نوع مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز معاملات اولین صندوق سرمایه گذاری بخشی در بورس تهران

آغاز معاملات اولین صندوق سرمایه گذاری بخشی در بورس تهران